cases

xiran

AC Line

Xiran: kleurpigment additieven voor coatings en inkt, waardoor verf beter presteert en er goed uit blijft zien; ook op de lange termijn. Dankzij de innovatieve SMA-technologie zijn bijvoorbeeld muurverf en meubelcoatings beter bestand tegen vlekken, corrosie en het schrobben van de gekleurde oppervlakten. Aan ons de uitdaging om dit merk (als onderdeel van Aurorium, voorheen Polyscope) op de kaart te zetten en de waardepropositie van de verschillende oplossingen én toepassingen helder over te brengen binnen verschillende markten wereldwijd.

Expertises

Marketing
Design
Development

Deliverables

Website
Brochures
Beursstand

strategy


branding


impact

strategy

Een compleet nieuwe website met een krachtige look-and-feel. Fotografie maakt meteen duidelijk waar het bij Xiran om draait: kleur! De menustructuur helpt bezoekers eenvoudig navigeren om te ontdekken binnen welke markten en bij welke toepassingen Xiran oplossingen biedt.

Zo vormt de website een solide basis om de waardepropositie van Xiran en de producten helder over te brengen op de doelgroep.

Ook op mobiel spat de website van je scherm. En de combinatie van krachtig kleurgebruik in contrast met witte tekst en strakke blokken maakt het aantrekkelijk én super overzichtelijk.

Phone mockup
XIRAN
Phone mockup
XIRAN

branding

Een krachtige merkidentiteit door het gebruik van intense kleuren. De branding van Xiran trekt volop de aandacht. Ook tijdens de beurs springt het ontwerp van de beursstand er meteen uit.

Gecombineerd met krachtige boodschappen op lightboxen en bewegende beelden op een groot led-scherm kun je met geen mogelijkheid om Xiran heen.

Making SMArt choices

De website als basis voor communicatie; want ook de brochures spelen slim in op alle mogelijke combinaties van verschillende markten, toepassingen en oplossingen. Anti-corrosie oplossingen in industriële coatings of vlekbestendige muurverf, voor iedere combinatie een eigen brochure.

It’s not just about solving the problem, it’s about understanding it.

impact

Alleen een mooie beursstand genereert niet de maximale impact. Het hoofddoel? XIRAN introduceren bij de doelgroep. Met een combinatie van LinkedIn Lead Add campagnes, Display Advertising via Geotargeting en organische posts voorafgaand en na afloop van de beurs hebben we de juiste doelgroep bereikt. Het resultaat? Niet alleen een boost voor de zichtbaarheid van het merk, maar ook voor het aantal standbezoekers en zelfs sales qualified leads.

“In samenwerking met Advacom zijn we tot een totaalplan voor XIRAN gekomen. Een heldere boodschap gericht aan het juiste publiek, die voldoende nieuwsgierigheid opwekt, om meer te willen weten. Je merkbelofte is je baby, je kind... deze lanceer je uitsluitend in het juiste vliegtuig, met een vliegplan en met een landingsbaan! Maar experimenteren is niet erg, want samen kunnen leren, sparren, bijsturen en hulp inschakelen... dat maakt Advacom de ideale partner."

Ruben Pleijzier
Global Business Manager Coating and Inks

56.740
mensen bereikt via crossmediale campagne voorafgaand aan de beurs

58
sales qualified leads tijdens de beurs

18
leads door de LinkedIn-campagne na de beurs