Zeg je roggebrood, dan zeg je Brood van SOMA. Het authentieke brood vind je in het schap van elke supermarkt. Maar Brood van SOMA is meer dan alleen kwalitatief en lekker brood. Op ons menu stond de nieuwe propositie ‘gezond genieten, doe je met Brood van Soma’ op een smaakvolle manier online te vertalen en te activeren.
Expertises
Marketing
Design
Development
Deliverables
Website
Campagne site
Social campagnes
Bezoek site
Brood van SOMAWe ontwikkelden een volledig nieuwe website met een moderne look waarbij we de merkstrategie en propositie tot in het kleinste detail tot uiting laten komen. Daarbij verlegden we de focus.
Zo staan niet de lekkere broden centraal maar vooral het beleven en inspireren van een gezonde, lekkere lifestyle die Brood van SOMA graag wilt uitstralen.
Het resultaat is een website waar het merkverhaal optimaal tot uiting komt en je stiekem honger van krijgt. Roggebrood is natuurlijk hartstikke gezond, zit vol met voedingsvezels en past perfect binnen een koolhydraatarm dieet. Maar eerlijk is eerlijk, je kan er vooral hele lekkere creaties mee maken.
Tijd om dit uit te dragen. Naast de uitgebreide productinformatie over de vele soorten broden, bieden we bezoekers ontzettend veel inspiratie aan lekkere recepten om je vingers bij af te likken.
Zodra de website op punt stond, was het tijd voor de volgende stap: Brood van SOMA verder te online activeren. We ontwikkelden diverse social campagnes. Facebook en Instagram zijn uitstekende kanalen om deze awareness online te creëren en mensen kennis te laten maken met het brood van SOMA.
Ook maakten we gebruik van een mailcampagnes met speciale supermarktactie in combinatie met een speciale actiepagina.
Al zeggen we het zelf, geheel met succes. De website is met een lekker jasje een knap presenteerblaadje voor brood. En liggen er sinds de livegang van de nieuwe website hele mooie resultaten op de broodplank.
Kelly Heuts
Marketing Coördinator - Brood van SOMA